fredag 24 juli 2009

Waaaaaaaaaaaah ledigt nu!
Äntligen är jobbet avklarat, så jävla nice!
All stess är från och med puts väck, jag mår kanon och ska forstätta
med det också, så jääääääääävla skönt!

Det Var jobbet som orsakade allt, moahaha, jag övervinner mig själv.
skitsamma, nu väntar jag på att Simon ska dyka upp, även att vi
snackar i Skype ;) han kommer nog ikväll.
Sålde även en Melody Club skiva idag, så ännu mer pengar till Ullared.
ELLER om jag hade tagit mig i röven och gått till stan nu så hade
jag typ kunnat handla på herr avdelningen ! menmen,
kvällen bjuder nog på spelande och umgås<3
Blir tydligen bara till Söndag :( skit! men men, efter det så
kommer jag, på onsdagen om jag kan och drar med min dator.
Så Filippa kan spela Sims 3. Hiih

Med all min kärlek.

Inga kommentarer: