torsdag 2 juli 2009

Vad händer ?

Gårdagen slutade i ren katastrof enligt mig, många varma tårar
rann ner för min kind, det som hände var att jag tänkte vid 22:oo
tiden att det kanske var idé att ringa Simon eftersom han skulle
ringa.. Dock visade det sig att dem kollade på film, och inte alls
tänkt att prata med mig. :/ Då blev jag ledsen och lade på luren.

Senare fick jag sms som vi skickade hit och dit, och jag vet inte
hur det är just nu.. Men han verkar inte sakna mig någonting
som jag trodde... Förra veckan fick jag typ meddelanden varje
dag och samtal till mobilen, nu vill han inte ens prata varje dag
eller har inte behov till det. Vilket känns skumt?

Så inatt drömde jag säkert 1ooo897tusen olika drömmar som
handlade om honom och vad han gjorde där nere.
Jag kan säga att jag bara är för mig själv idag, hela tiden, inte
alls på humör, och han lovade att ringa idag, och det är ikväll
och det är ju inte förens då jag vet hur arg han är?
Försökt att prata med Bea & mamma om allt som skrevs osv.
Och jag hoppas på det mamma sa, att de kan vara så att han
inte hinner tänka så mycket på mig eftersom det är så himla
stressigt där nere, och när de väl ha fritid så vill de göra lite
annat.. Jag vill intala mig det, men det är ju skitsvårt.
TÄNK om det inte alls är så, kanske har "hans kompis"
övertalat honom att tänka om, ifall han älskar mig verkligen..
Jag vet ingenting, förutom att han skrev igår att han ringer
idag och att det inte var något på tok "sötnos"
Jag mår ändå dåligt, för denna vecka har han som sagt inte
ens visat behovet att prata med mig, ska man vara orolig?

Inga kommentarer: