torsdag 23 juli 2009

Jag har inte bloggat på ett tag för att jag har mått väldigt väldigt dåligt.
Inget som har hänt, dock så blev jag jätte deprimerad efter jag varit
hos Simon i helgen, jag ville verkligen inte hem!
Det var helt underbart där, och ville bara vara kvar, men det gick
ju inte för jag måste ju jobba!

Så på kvällen började jag må dåligt, och de löste sig genom att
snacka med Bea om det, fick fram att det var för att jag var
ledsen för de där med Tova. Vårat otrevliga bråk som varit.
Då släppte min klump i magen!
Dock igår så började jag må sådär konstigt igen, sådär känslokall.
Och fattade fortfarande inte va i helvete jag mår dåligt över?!
Jag var skiträdd att allt hade med Simon att göra eller något,
men har liksom fattat att det Inte var felet, man blir ju rädd..
Så vi kom undifull med att det måste vara att jag är ensam,
och måste gå till det stressiga jobbet (som jag klagat över innan)
Och att det var så kort tid vi fick umgås så jag är ensam för
mycket när jag är hemma.. Inga bortförklaringar faktiskt.
Utan det kändes bra! Istället måste jag aktivera mig nu
innan han kommer så jag mår bättre, var ju livrädd att
det var något fel på mig eller vad som helst, men jag vet att det
inte är så, så jag ska bara vara glad nu och ha kul så kanske
allt släpper, och jag Lovar att det kommer kännas bra när jag
fått vara med Simon igen lite mer igen (:

Inga kommentarer: