onsdag 8 juli 2009

I morse så vaknade jag upp och hade så jävla ont i ryggen alltså!
Det var helt otroligt jobbigt, och sur var jag också!
Men det gick bra, cyklade till jobbet iallafall, i ner förs backe ;)
Diana och jag bestämde att inte göra ansiktsmålningar idag,
båda hade fan ont i ryggen, så vi flätade armband, haha..
Annars efter jobbet så gick jag en promenix med familjen.
Gick förbi Lions affären och shoppade på Netto..
Fick glass och dricka av pappa (: Snääällt.

Simon skickade meddelande idag om att han saknade mig så
jävla mycket <3 och det värmde mig att han skrev det.
För han har inte sagt det till mig :)
Nu när jag börjat jobba så hinner jag inte tänka på att han är
borta så för mig känns det inte lika jobbigt längre.
Men vi har iallafall bestämt att jag ska åka till honom nästa
fredag, efter jobbet förstås, han hävdade att han orkade med
mig, så då kommer jag ju självklart.. Sonisphere på lördagen <3
Sedan så ska han vara hos mig den veckan, hemma..
Åhhh.. sakna.. närhet.. pussar.. allt.. Dig <3

Inga kommentarer: