torsdag 2 juli 2009

Lättnad.

Vilken jävla lättnad alltså..
Fick nyss ett samtal från Simon, har ju varit orolig hela dagen.
Allt är okej, och allt har gått bra därnere för honom.
Och han lät positiv till att jag skulle låna ut pengar till hans
tatuering, som han glömt (?!) Konstigt nog, fast okej Stressen.
Och jag nämnde att jag skulle inhandla Battlefield 2 ikväll
och de sa han att de skulle vara jätte kul om jag gjorde så puh,
där lättnade även ännu en bit av mig.

Imorgon är det exakt två veckor tills vi ses, jag kommer vara så
nervös att jag kommer kräkas, faktiskt.. Sist skakade jag skit
länge.. Och nyss när jag snackade med han så skakade jag
jätte mycket ^^ Det tycker jag är lite gulligt?
Haha hur som helst, nästa samtal får jag i morgon sa han.
Efter klockan 2. Helt okej, dock är jag orolig över kvällen.
Hoppas allt går bra då.. För jag älskar han.

Inga kommentarer: