fredag 17 juli 2009

Peppar <3

Igår så gick dagen sådär vaaa.
Bestämde att familjen skulle gå på ALV efter jobbet men de blev
så att dem gick själva och när jag väl slutat så var de hemma :/
Ganska sådär segt, så vi åkte till mina kusiner i Storebro istället.
Det var trevligt också, har aldrig varit i deras hus så det var bara
trevligt att se allt, och så ringde Simon också mitt i allt vimmel.

Brusade upp för ingenting, så allt kändes skit dummt.
Men skitsamma, idag är DAGEN, då vi ska träffas.
Så jääääääääävla nice att han kommer hem alltså!
Kramas och allt som vi inte gjort på 3 veckor typ. Åhh..
Hoppas på en trevlig dag, dock ska man ju jobba innan, om någon
timme eller två, seeeeeegt som fan. Men sen så kommer nog
nervös magen att sätta igång, hem och fixa med packingen
äta, och ta på mig fin fina kläder med. hihi <3

Längesedan jag var så himla fin också, extra fin för Simon och
för att ha en liten speciell frisyr som jag typ jämt hade förr.
Och det är snyggt till Sonipshere ;)
YEYEYEYEH.
Love.

2 kommentarer:

patty sa...

Utan att jag var hemma? Vad i helvete.

Ela sa...

Haha ja, de tyckte jag var lite synd! :(