torsdag 30 juli 2009

Det ser ljusare ut :)

JA idag är det då torsdag och EN dag kvar tills jag ska åka till Simon.
Så himla skönt det ska bli, hoppas jag, eller jag Vet att det
kommer vara bra för mig, väldigt bra!

Annars så mår jag mycket bättre nu än innan.
Ringt till Nationella Hjälplinjen och pratat med folk på likström och
med mamma. Alla har sagt samma sak, dina tankar är inte verkliga.
Man analyserar sönder saker och får allt att bli förvrängt fel.
Så man ska sluta tänka på att man mår dåligt, och bara släppa det.
Eftersom man Vet att ens tankar är Fel. Så ja.

Inatt sov jag väldigt bra, eftersom det släpper mer och mer
allting, har inte tagit mina lugnande idag eftersom jag klarar det rätt
bra utan igår med.. Och nu tänker jag positivt "Yes, simon imorrn"
"woho, spela och umgås skitlänge<3" osv. Det funkar, klart man
kommer i sina hål igen, men då är det att intala sig,
ALLA TANKAR ÄR FEL. :) Det som var innan är RÄTT!
osvosv.
Well. Idag har jag inte gjort så mycket mer än att jag var på
systemet och inhandlade 10st Cider och 8st Öl.
Vi ska på klassfest nästa onsdag så gäller att vara förberedd. ;)
Haha, jaja.. Nu ska jag nog göra något annat än att sitta här.
Vänta tills Simon sätter sig vid datorn igen (han repar)
blir nog packa och spela senare också (:

JAG ÄLSKAR DIG SIMON!

Inga kommentarer: