fredag 3 juli 2009

Min fredag.

Jahopp, dagen började verkligen så jävla kasst.
Vaknade upp svettig som en jävla svett-lök. :/
Och var typ skakig, drömde om Simon och massa skit.
Men han ringde typ efter en halvtimme, så det var bra.

Idag så har vi varit i Hultsfred och handlat, där uppstod
ett litet problem med korten och fick åka och ta ut
pengar på en bankomat. Jajo, lite pinsamt då kanske.
Sen så åskade det lite, sen så bestämde vi oss för att
dra och plocka jordgubbar.. En hel del blev det.
Åkte hem och inne i Vimmerby åskade det verkligen
hu mycket som helst, helt underbart! Sen så fick jag
ännu ett samtal ifrån Simon, då var han på Puben
med hela kompaniet, och lät lite full (?!)
Melker var det iallafall, hoppas de håller sig i skinnet!
Ska iof kolla det snart, men ja.. Hoppas jag vinner
en mobil på expert.se tävlingen. Då går den till Siimon.
Hoppashoppashoppas! Och min saknad är olidlig nu.
Värre och värre för varje dag är det faktiskt.

Dock ska jag vänta ett tag med att beställa spelet.
Ifall det skulle hända något så vill jag inte ha ett spel
att må dåligt över.. Well.. Om jag kunnat hade jag gjort
allt för att han skulle komma hem nu! Jaja.
Jag får lita på honom helt enkelt. <3

Inga kommentarer: