tisdag 7 juli 2009

jobb jobb & jobb.

ojdå bloggade visst i söndags sist, det händer mycket nu..
Eller snarare har jag börjat jobba.. Woho ?
Jaja, igår så var jag liite nervös inför första dagen faktiskt.
Fast när jag väl var där så kändes det bra, och vi förstod snart
hur vi skulle locka folk, med ballonger och ansiktsmålning.

Så regnade det ju också så ibland så satt vi bara och glodde mest.
Men idag så var det rent kaos istället. Massa barn att måla och
sittandes gassande i solen var inget att hejja för, snarare tvärtom.
Det var lite av en mardröm, sedan var det jobbiga föräldrar..
Så idag när jag kom hem så var jag helt slut, ont i ryggen och
vill bara slappa, är mega trött.

Och Saknar min Simon också <3 fruktansvärt mycket.
Dagarna går ju iallafall fort nu så ska inte klaga, men man
önskar ju att han vore här hos mig och spelade eller så..
Jaja, samtalen är bra och jag mår bra :)
Är fortfarande glad efter sen jag var och överraskade han.
hihi, fast han hade visst haft ångest :/ men ja..


Älskar dig Simon.

Inga kommentarer: