söndag 12 juli 2009

Saknar dig!

Idag på morgonen åkte vi tíll farmor ute i Nybygget, där vi bodde
innan ungefär. Och det var helt okej att se hur det såg ut där.
(bilder finns på elaisnotyou.bilddagboken.se)

Men en stor saknad har jag också.. Det är jobbigt nu.
Man saknar så mycket att man som sagt glömt bort
hur det är att umgås, hur underbart det är att vara
med varandra, men de läääär märkas när vi ses.
Saknar iallafall allt! Men försöker att inte tänka på det
så mycket, för då går tiden bara sakta, men jag har en
klump i magen varje dag, jag är säkert nervös!

Eller jag ÄR nervös, tänker på hur det är att han ligger brevid
mig och så.. Fast lite jobbigt är det när man inte får höra något
av han förens på onsdag :( Det är lite kämpigt.
Jag försöker vara aktiverad hela tiden för att inte sakna så
mycket och det funkar, dock så blir man mera ångest fylld
för man känner sig dum som inte vill tänka på han..
Men inget illa menat ju!! Bara för min egna skull.
Och jag klandrar mig själv för att jag har kommit in i en
depp period nu, är inte glad, ledsen eller arg..
Och det är emot alla, så jag saknar min närhet och min
älskade pojkvän så himla mycket!
Jag vet att det är underbart att vara med dig så kom hem nu!

Inga kommentarer: