söndag 26 juli 2009

Du är min, och gör mig hel Simon.

Då var den helgen avklarad på något vis.
Med en stor lättnad och framgång också så att säga, det är trevligt!
Jag mår skitbra nu, och det är min Simons förtjänst. All cred till han.
Inget fel på han inte, allt är bra dock så saknar jag han massor nu.
Nästa gång vi ska vara är på fredag <3
Då blir det datorn till honom, woooooooooosa.

När min klutt åkte hem idag så fick jag reda på att mormor inte
är så kry som hon ska vara enligt mig, hon klarar snart inte mera.
Morfar sa det till mamma, och det känns så jobbigt.
Att typ gå här hemma och bara vänta på att det ska hända, det som
verkligen Inte får hända. Vi ska ju till Ullared på Tisdag :(

Menmen, en strevlig visstelse av Simon har det varit iallafall.
Tankarna är borta och jag mår som sagt PRIMA!
Dagarna har gått ut på spel, i mängder. Hihihi.
Det gillar vi, fick till och med en tår i ögat idag när han skulle hem.
Jag ville inte att mitt happy face skulle åka ifrån mig, helt sjukt.
Jag ska iallafall aktivera mig i veckan, typ.. Spela Sims, CoD,
och förhoppningsvis åka till Ullared,. Och sen på fredag Simon <3

JAG ÄLSKAR DIG!
<3

Inga kommentarer: