fredag 31 juli 2009

I feel good. dadadadahahada

Då åkte man till Simon igår med datorn då :)
Helt okej dag igår, och jag mår bara bra faktiskt.
Äntligen blivit sugen på mat och godis igen allt på samma gång när
jag är hos min lilla älskling <3 style="font-size:85%;">"fuck off tank jävel du har fel"
Haha typ så konstigt är det.

Idag så ska vi nog bara spela mest och slappa ^^
Förhoppningsvis kommer vi till någon affär eller så så man kan köpa
lite onyttigt när man sitter vid datorn, så jävla nice liksom. Haha.
Well.. Jag är glad att jag mår bra, och känslor för saker börjar
komma tillbaka, kanske hade vissa saker med mensen att göra?
För det närmar ju sig sitt slut, så nu känner jag att de mesta försvinner.
Så ja, mamma du hade kanske rätt iallafall.. Men jag är glad över att
jag mår kanon iallafall och INGET skall komma mig och Simon
i vägen, ever <3

Puss på det.

Inga kommentarer: