lördag 4 juli 2009

Jag är sur..
Dagen har varit helt okej för mig, mått ganska bra.
Varit pepp, och arg och irriterad. Allt på samma gång ibland.
Just nu är jag sur över att Josef inte hört av sig, klockan är snart
elva! Så antar att jag inte kunde hänga med, tycker väl att
han kunde ha skrivit det iallafall.. Så jag är ledsen.
Jag hade sett fram emot detta, fast som sagt, hoppats för
mycket kanske... Skit!

Jaja, imorrn får jag väl städa upp lite. Ska ju jobba på måndag.
Hon jag ska jobba med verkar psyko, men de märks.
Är inte speciellt pepp just nu, jävla skit varför trodde jag på
de där för? Trodde jag själv att allt skulle vara bra nu?
Nej Ela, för du har alltid maximal otur, jag hatar detta i mitt
lilla ynkla liv, som alltid ska jävlas, vad har jag gjort?
Fuck this.. Nu ska jag kolla på film tills jag somnar.

Inga kommentarer: