söndag 5 juli 2009

jahopp då var det morgon igen..

Jag hade huvudvärk igår när jag tänkte somna. Jag var ju sur.
Men efter ett tag fick jag ett sms om att Josef inte fått tag i
den där Kurs ledaren, det hade varit upptaget varje gång
de ringt dit, så det kanske inte blev något för dem heller.
Jag ska inte bli förvånad, men vilken jävla otur man kan ha.
Hela min söndag-innan-jag-ska-jobba-vecka är förstörd.
Hade varit så bra att träffa honom där nere nu, allt hade
varit så mycket enklare.. Jävla skit.
Och igår kväll när jag var drunk, så tänkte jag ringa och
säga godnattshi och då kollade de visst på film, så jag störde.
Och han var irriterad, så.. Jag kände mig skitdum, som vanligt.
Och han va bara arg, fast han skickade ett godnatt sms iallafall.
Men ändå, efter all denna saknad denna vecka hade det varit
bra med ett möte, känna kyssar igen, kramas och bara säga
Jag älskar dig, i ögonen.. Jag skulle kunna betala bra för att
få göra det som jag skulle fått göra idag..

Så idag då.. Händer väl ingenting, som vanligt.
Så allt är precis som det var innan.....
Simon, kom hem snart, till mig, krama mig, pussa mig.
Jag vill känna din närhet..

Inga kommentarer: