lördag 4 juli 2009

Happyface!

Jag drömde zombie drömmar inatt!

Ja bara en liten "bara så ni vet"
Igår kväll så var jag lite orolig för hur herrn' hade det på puben.
Så jag ringde förgäves, och mottagningen är sämst där alltså.
Vilket skitställe, men iallafall.
Allt var helt okej, och senare på kvällen loggade Josef in på
datorn och meddelade att jag kanske kunde hänga med han
till Kosta på söndag :D Wihowiho och träffa Simon <3
Helt amazing, fast inget är säkert än, men ikväll troligtvis
får jag reda på om det går, hoppas det!
Det kommer bli en överraskning isåfall, så himla kul!

Haha. Så idag är jag helt enkelt ganska happy, för jag
vill verkligen göra en surprise grej för han :)
Och josef tyckte att de kunde bli skitkul, så jag väntar
bara på att han ska ringa chefen och fråga..
& Så är jag glad över att allt gick bra igår med Simon också.
Han skickade ett gulligt sms när han kom hem <3
Och efter det kunde jag koppla av och sova själv.

Annars, idag så blir det lite hemtrevligt med familjen.
Fira att mamma & pappa har semester nu.
Så det blir massa grillat och festande med bål och sånt.
Och får jag åka imorrn så kommer jag vara så glad att
jag börjar gråta :') hihi, jag är bara glad att han försöker.
Så om det inte går så hade jag en chans iallafall :)
Update kommer nog senare om allt går för sig ^^

Inga kommentarer: