tisdag 30 juni 2009

dåligtdåligtdåligt...

Nästan sömnlös natt, eländig och ångestfylld morgon.
Hatar när jag vaknar såhär, oron har slagit in sig på mina drömmar.
När man vaknar vet man inte vad som är verklighet längre.
Tar cirkus 10min innan man fattat att det var en dröm, men
jag har haft otur innan att det blir som i drömmen.

Neee. Idag mår jag dåligt. Väldigt dåligt.
Är på riktigt dåligt humör idag, det gillar jag inte heller.
Jag är orolig över Simon där borta, har det hänt något?
Har inte hört av han på 2 dagar idag.. *tears*
Det är inte likt honom, jag är också helt hjälplös.
Hade jag haft körkort hade jag åkt ner och glott. Varit
lite sur, men ändå frågat LEVER DU?
Det var ju så varmt igår, blir nervös. Eftersom mig är ju inte
den första de ringer till ifall det hänt något. :( Usch.
Eller har det hänt något annat? Är det hans tankar som
stoppat att höra av sig? Isf fattar jag inte.. Well..
Detta lär bli en jävligt seg dag om det ska fortsätta
sähär. Men vafan ska jag göra då?

Inga kommentarer: