söndag 14 juni 2009

Söööööööööööööndag.

JA, en tråkig jävla söndag rent ut sagt, vad har hänt idag då?

När man vaknar så var jag verkligen trött, sådär jobbigt seg.
Och det första man får höra är "Ela är det du som tvättat?"
"Gå och häng upp det, för jag ska tvätta nu!"
Åh, mitt i prick liksom, inget Smiile inte.. Jaja..

Jag har nog inte gjort så mycket vettigt. Klippte gräset.
Dock började det regna men whatever. ^^ Har ändå varit
happy för det igår, att vi bestämde om midsommar :)
Längtar tills han kommer hit, behöver lite kärlek ^^

Tänkte även kanske börja på en tavla, en liten ena iallafall?
Men vad ska man måla då? *tänktänk*
Ska nog kolla på det imorrn, och börja :D efter att jag varit i
Plenissalen på information. Suck..
Well.. Spela Sims är ju ganska troligt att det blir med.

Happy face!

Inga kommentarer: