torsdag 25 juni 2009

Min torsdags morgon.

Uppvaknandet idag var väl kanske inte det bästa!
Okejokej jag fick sova till klockan 10 iallafall. Men ändå skall
det springas och uppstimmas utanför dörren! Himla spring!
Jaja, sånt kan förstöra min morgon faktikt, och när man väl
öppnar dörren så står lillebror där "La du ut mitt spel igår?"
ÅÅÅÅÅÅÅÅh, jag säger väl till om det, eller?

Näää. Nu ska jag väl vara lugn kanske, humöret måste stiga igen.
Kände lite glädje när jag precis vaknade, eftersom IMORGON
får jag träffa baby igen, efter en veckas ensamhet eller vad man
kan säga.. Uschi. Hoppas spelet kommer hem idag som han ska
få imorrn. hm. OCH min löne lapp.Eller kanske ska kolla kontot?
Whatever. längtar tills i morgon, och nu ska jag tvätta och
dammsuga, och kaaanske spela Sims, vi får se.

:) Älskar dig Simon <3

Inga kommentarer: