onsdag 3 juni 2009

Jag kom på igår morse att Ojdå, mitt smink är total slut....
Så idag vid ca 11-12 så gick jag och mamma ner till stan.
Fick låna 5oo:- av henne, köpte mascara & foundation samt
ett par strumpbyxor till fredag, det ska visst bli regn.

HEJJA! Pissväder, menmen. Ska fara till Hultsfred nu snart.
Klä vagnen och lämna in nyckeln o så. Sen blir det skjuts hem.
Hemma blir det, sola solarie, städa, hänga upp tvätt, och sen
sova ruset av mig, för imorrn blir det Boda Borg med skolan.
Efter det drar jag hem och hämtar alla mina student kläder
och allt som hör där till, sen tillbaka till Hultsfred och klä
vagnen med björkar, sen till Simon och slappa, duscha o så.
Haha, VILKEN VECKA. Jaja, dags att ta på sig och gå till bussen.

Ciao. (Köp presenter till mig nu, fyller ju 20 på fredag)

Inga kommentarer: