måndag 22 juni 2009

Måndag.

blääää fy va hemskt det redan börjar bli.
Har ingenting att sysselsätta mig med alltså, ingen är hemma knappt.
Så det jag gjort idag är att kolla igenom hela facebook typ och
suttit ute i solen och solat, det är så mycket jag gjort ungefär.

Jag saknar min älskling fruktansvärt mycket, det är så ensamt.
Fast igår blev jag gulligt överraskad och imorse också, jag fick Godnatt
& godmorgon meddelanden :) det uppskattas hjärtligt faktiskt :)
Det gjorde att jag blev glad i hela kroppen, oväntat och gulligt.
Och jag kommer typ bara gå och vänta på att klockan ska bli sent.
Eftersom det kommer ett samtal från dig då, jag kommer gråta. ^^
Haha, det har knappt gått en dag, men ändå.. Det är sjukt ensamt.
Eftersom vi var med varann så mycket efter studenten så blir det
så himla tomt :( Weelwell. Ser fram emot samtalet ikväll :)

Älskar dig.

Inga kommentarer: