torsdag 25 juni 2009

Nervositet i magen..

Klockan närmar sig nio, och jag har faktiskt nervös känslan i magen.
Verkligen, på riktigt, och helt plötsligt så går klockan så himla sakta.
Jag vet inte vad jag ska göra med tiden alltså :/
Försöker få ner Döden Klär Henne, så jag kan somna till det..
Himla längesedan jag såg den, så det skulle vara roligt att se faktiskt.
Och längta tills i morgon, måste gå upp vid 9 för att dra el på
rummet med pappa ! >.< Bättre det iallafall, så tiden går lite..

Ska väl posta ett brev också när pappa väl ska köpa grejs
till rummet.. Well. Fan nervöst, och jag kommer vara värre imorrn.
Fyfan.. Och ifall jag hör av min babe kan de bli Sims inatt,
men de tror jag icke.. :( Åh. jag vill ha han här och nu.
Kramas och pussas.. Som alla andra får med sina pojkvänner.
Men det tänker jag göra imorgon, om jag fortfarande ska komma..

Inga kommentarer: