söndag 7 juni 2009

oj va fort det gick...




Studenten är nu avklarad och min 20-årsdag.
Det var en fantastisk dag så jag inte ens vill berätta allt som hände.
Jag ångrar inte en sekund någonting, kanske att jag var mer pepp,
senare när vi drog till Hulingen. Sen är det andra människor jag är
besviken på faktiskt, typ "vänner" som aldrig dök upp..

Men det är bra, då vet man det ungefär.
Jag fick fantastiska presenter att jag kan gråta en skvätt..
Jag har så mycket att pilla med så jag är upptagen hela tiden.
Visst är det smått underbart att ha något att göra även att man är
arbetslös? :) Jag mår bara bra iallafall, och allt är perfekt i mitt liv.

Kommit in i en PMS attack dock, men det går över. Bara le :)
I morgon ska jag fira för mig själv att jag fyllde 20 i fredags, ska handla
lite på systemet ;) Moahaha, lite Cider & Bärs. Niiice.
Sen blir det att sätta in pengar på banken, så vi kan köpa Sonisphere
biljetten, som jag hälften fick i present av Simon <3 Lääängtar dit.
Det kommer bli en underbar upplevelse tror jag, precis som Big Comedy.

Inga kommentarer: