tisdag 2 juni 2009

Brännboll.

Idag i skolan var det brännboll mot hela skolan.
Treeevligt, jag var icke med, men jag kollade på iallafall så att allt gick
som det skulle. Övervakare ungefär.

Jag har fått en jääävla solbränna på armarna som svider endel.
:( Buhu, snyggt nu till studenten >.< well..

Efter brännbollen så fick jag världens jävla huvudvärk.
Fy satan, (svär mycket idag) och jag och Simon väntade ca 1 timme,
på att vi skulle käka middag hos våran mentor. Seeeegt.
När vi väl var där så var det helt okej, ganska soft liksom.
Fick ganska god mat, dock tålde jag typ inget :/ menmen.
Trevligt var det, men så gjorde huvudvärken sig påmind!
Usch, Sedan så fick Simon brått hem för att det hänt
en grej så det var bara att ringa efter min skjuts ^^

Annars så ja.
Jag har fått lära mig att lägga stressen bakom mig.
Och vara positiv i att jag aktiverar mig iallafall.

Det är väldigt mycket nu när det är student på fredag.
Och att man fyller 20 ! Imorr blir det 14:50 i Hultan som gäller.
Då blir det pyntning av vagn & skjuts av pappa hem, trevligt.

Dock så gör människor i min värld saker värre,
men det är inte mitt fel, det är erat.
Plus att jag älskar att det snart är över.

Puss,..

Inga kommentarer: