måndag 22 juni 2009

fan

Jag måste ha mest otur i hela världen, nästan.
Fick ett samtal nu av Simon, han satt i någon buss.
Fick även reda på att den enda tjejen som är med på kursen
hamnade i hans grupp, fan tänker jag då. Jag har otur.
Säker snygg och attraktiv, så jaja.. Får väl säkert säga byebye
till mitt fantastiska liv.. Kanske överreagerar jag men det är
så jävla typiskt! Jag litar på min Simon, men jag har alltid otur
så här års.

Nästa samtal hoppas komma in senare ikväll, vårat samtal bröts.
Otur är min grej det, vad ska hända härnäst? -Skitdag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså du, det är inget du behöver haka upp dig på. Det blir bara sämre om du är sådär svartsjuk

Ela sa...

möjligtvis inte, men ändå gör man det eftersom man varit ute efter sånt här innan, i tidigare förhållanden.

Jag vet att det blir sämre, jag känner det. Men vad ska man göra då?