tisdag 16 juni 2009

Iband älskar man bara livet

Gårdagen blev lite sådär enligt mig alltså.
Var på de där mötet och fick reda på att jag ska jobba nästa vecka.
25-26 Juni ser ni mig i Rädda Barnen huset! Woho..

Blev systemet, och Cubus, och Cubus hade fan största rean jag sett!
Dock inte så mycket i min smak, men jag handlade underkläder.
2 Bhar och 2 troror och strumpor, hade ju present kort. :D Niiice.
När jag kom hem så insåg jag att min ena Monitor gått sönder.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅh, va arg jag blir. Så nu har jag endast ljud i högra.

Men idag så är jag happy, dock inte med tanke på min dröm.
Men på att Simon kommer hit och muffsar på mig ikväll.
Eller efter 4 som han sa nyss, för att inte missa grillningen ;)
Plus att det är fint väder och inte så blåsigt så ska jag ge mig ut
och sola lite grann.. Och städa mitt rum -.-
Spela lite Sims med, för sen kommer jag inte kunna spela så mycket.
Då kommer nog en viss herre "låna" min dator. Hehe.
Blir lite mys med True Blood senare också, avsnitt 1 av andra säsongen.

Ibland så älskar man bara livet.

Inga kommentarer: