måndag 15 juni 2009

Ljuva måndag?

Jahopp, första dagen på veckan dådå, sovit sjukt bra inatt faktiskt.
Woho, längesedan jag kände mig så utvilad :) Härligt!

Vid 13:oo blir det ju möte i Plenissalen, bra att Bea och Jonas ska med.
Orka gå dit ensam :/ men men, senare blir det tydligen ett Systemet
besök, och Cubus besök. Kan hoppas för älsklings skull att han kommer
in till Hultsfred och kan gå på sin kurs, orka göra om allt igen :/ <3
Menmen, när jag kommer hem ska jag kanske testa att måla lite på
min nyblivna tavla som jag betalat själv :) Hur coolt är inte det??

Blir en tavla av The Prodigys skivomslag. Haha.
Satt igår kväll och skissade upp det från google. Svårt som fan.
Men det märks, annars gör jag det i veckan, när Simon spelar på
min dator :) roligare med sällskap eller hur ;) haha.
Annars är det fint väder ute, och jag är happy för det.
Äntligen kan man gå i kjol på lovet (: Eller ARBETSLÖSHETEN!

Update kommer kanske, om jag målar kanske resultatet kommer.
Annars hoppas vi på att Simon kommer imorrn, tjohej!

Inga kommentarer: