lördag 13 juni 2009

Mormor <3

Jag har blivit väldigt dålig på att upptadera här igen har jag märkt.
Kan bero på att det händer mycket nu, men ändå ingenting.
Jag far hit och dit, och jag mår helt okej.

Dock så mår mormor dåligt, så jag mår bra av att inte vara hemma.
Dem kan ringa närsomhelst, det är så jävla jobbigt att jag kan gråta
en timme eller två.. Simon är den som gör att man kopplar av.
I hans närhet är världen så mycket enklare, jag tänker inte på
att hon kanske tar sitt sista andetag när som helst.
Det är fruktansvärt jobbigt att tänka på att det kan bli som med
farfar, jag hann aldrig säga hur mycket jag tyckte om honom igentligen.

Även att jag är orolig som fan innerst inne så mår jag ändå bra,
bara jag tänker på allt gott som finns.. Att jag hade en underbar
kväll i onsdags med alla vänner och Simon, den natten var kul.
Så kul att äntligen släppa all skit som man varit med om på sista tiden.
Jag har äntligen förstått att det inte är värt att bry sig om människor
som inte bryr sig om mig. Jag är glad över att känna lycka inom mig.
Och jag har blivit lite blödig, men jag vill vara med Simon varje
dag! Alla dagar utan han är så tomma, och ensamma. :/

Jag mår bättre nu än jag gjorde när jag gick i skolan, visst det är bara
en vecka sedan jag tog studenten, men det är så sköönt att slippa
all skit, och saker jag fick ta, men inte "bry mig om".
Det är över nu, och då släpper trycket på mig..
Så från och med nu :) Ska jag umgås med folk som uppskattar min
närvaro, och Mormor -Hoppas du mår bättre snart :( <3

Inga kommentarer: