måndag 8 juni 2009

Systeeeeemet.

Mja, jag kunde som vanligt inte sova på morgonen idag.
Det är inte att jag är orolig över något, jag kan nog bara inte sova
ordentligt, det spelar ingen roll om det är hos mig eller Simon.
Jag sover lika dåligt ändå, tyvärr.. Så har det aldrig varit innan.

Jag kanske måste börja ta sånnadära som Simon har.
Well. Jag gick till systemet idag :) det var spännande faktiskt.
Köpte mig Cider, och imorrn blir det lite Öl. Hehe.
Förhoppningsvis kommer Simon hit, verkade inte så pepp..
Men ja, hoppas på det. Dock ville han visst hem på onsdag.
Så ja, jag kan inte göra annat än gå med på det, även att det
suger att gå hemma och bara glo.. :/ visst har man Sims 3,
och kameran, men det är segt att vara ensam ändå :/
Medans Bea har kul med Jonas så sitter man bara och tittar på.

Jaja. Stan i morgon och shoppa kläder så det ryker om det..
Fast varje gång jag säger så så blir det inget alls, men jag SKA handla.
Simon är mitt kläd-råd så det brukar bli prima hemma sen.
Jaja. Jag är lite orolig över hur han mår.
Önskar att jag kunde ringa och säga, du FÅR FLYTTA HIT.. ><

Inga kommentarer: