tisdag 23 juni 2009

1 timme senare..

Humöret har stigit endel, och ändå fattar jag inte varför.
Kanske tog jag åt mig av kommentaren jag fick, kanske var
det för att jag och syster snackat om saker ? Ingen aning.

Något jag vet att jag ska syssla med idag är att dra till stan.
Där jag alltid spenderar pengar och mår bra.
Mamma skulle dit om hon inte var för trött.. Märks snart.
Mina skor hade tydligen kommit hem fick jag ett sms om.
TREVLIGT, något bra händer. Så det blir stan sen, eller snart?

Baaah, undra när älskling ringer idag. :(
Måste vara glad denna gång, ta ut gråten i famnen sen istället.
Måste bli på bättre humör hemma, annars tar jag säkert livet
av mig, och så kan de ju inte vara.. Well.. ska vara med Natta
i morgon. Det ska bli kul att göra något. :)

Simon <3

Inga kommentarer: