söndag 21 juni 2009

Tung söndag..

Jafyfan va tungt det är att sitta och längta till nästa helg.
Det är ju hela 7 dagar tills dess, vad ska jag hitta på?
Ett tag var det ju så att jag skulle jobba nu i veckan Tors-Fredag.
Men de skulle jag tydligen inte längre, såatte jävla piss.
Nu blir det att umgås med mamma & pappa och ta kort.

Måste nämna att det har varit väldigt mycket tårar idag och
igår kväll, jag saknar redan min älskling.
Men gud va fantastiskt det har varit dessa dagar :)
Umgåtts sedan i Tisdags och inte några större problem har
uppstått, så mycket trevligt alltså. Och det var sjukt svårt
att säga Lycka till idag. Dumma hemvärnet ;)
Men vi ses ju nästa vecka, eller i helgen då.

Idag efter att jag varit hos Simon så blev det mormor.
Trevligt att snacka med kusiner måste jag säga.
Och kom på att det finns ett moment i mitt liv som stör mig.
Och faktiskt min kusin Miss P. Usch, man önskar att problemet
kunde inse själv att det var ett problem, eller nått. Blää.

Whatever. Nu ska jag lägga in resten av bilderna vi tog igår.
Och lääääääääääängta till fredag. Jag älskar dig Simon <3
Och jag kommer sakna dig i veckan, och jag vet att du kommer
sakna mig med ;) hihi. Du är bäst.

Inga kommentarer: