torsdag 17 december 2009

Vilken underbar dag

Stressig morgon, vaknade tusen gånger och väntade på att klockan skulle ringa, ändå vaknar jag upp med ett ryck ^^ duschade och hann kolla in julkalendern också, sedan springa iväg till Allaktivitetshuset. Jobbcoachen var skitbra faktiskt, gick jätte bra och kändes väldigt givande för mig att höra att allt inte är kört kan man säga. Hehe.

Farmor kommer inte på besök idag som planerat, men antar att pappa skall hämta våran julklapp -PENGAR till Ullared. Och när pappa kommer hem så ska vi nästan direkt åka med mamma till jobbet sedan blir det att åka till mormor och lämna alla barnen då va (syskon) sedan affären och handla lite gott till resan i morgon bitti.. Dock fick jag reda på nu att min baby inte kommer i morgon :( utan på lördag. Men jag visade precis att jag var en bra flickvän som sa att det var helt okej eftersom jag förstår att han är ledig och vill göra vad han vill en hel dag liksom :) och han uppskattade det så mycket att vi ska kika på bio på lördag :) AVATAR blir det. MUMS <3 Älskar dig så förbannat mycket.

Annars så väntar jag bara på att dagarna skall gå. Eller denna dag iallafall. Lite att pyssla med, efter affären skall jag titta på grinchen och bränna en skiva till bilen ^^ wiiho. Saknar snutten <3>GÖTT. kommer ha ca 27oo:- att shoppa för i Ullaredet!

Inga kommentarer: