måndag 7 december 2009

longtime no see

Näästan en vecka sedan ni hörde något från mig? Tror dock inte att jag har en endaste liten läsare, men det får väl vara så när man inte är så intressant eller ens vill ha uppmärksamhet. Well.

I Torsdags for jag iväg till min älskade Simon, han var dock hemma från jobbet eftersom han mådde lite illa och hade ledvärk i armarna och ryggen, så jag fick åka ända hem till honom själv >.< det var läskigt, men jag köpte med mig lite chips för omväxling's skull. Hihi, det uppskattades också må jag säga. Den dagen hände inte så mycket jag fick mest komma och vara ett litet sällskap när Simon spelade WoW och då målade jag i sängen :) hii.

I fredags minns jag inte vad vi gjorde riktigt, babylaby va "sjuk" från jobbet och vi latade oss nog mest :P han spelade WoW och jag hade jätte ont i halsen minns jag att jag hade, så vi var och köpte halstabletter i affären och sedan blev jag förkyld med. Så vi kollade på 1408 och jag drack varmt honungsvatten med popcorn, mumsigt även att jag var hur sjuk som helst typ. ;)

I Lördags så var jag jätte snorig och inte alls vad jag tänkt mig, så vi pysslade inte så över driver mycket, Simon spelade och vi kollade på film tills klockan blev typ halv 3, då for vi till Hultsfred och handlade halstabletter och gick på Josse's kalas! Mycket trevligt var de där må jag säga, även att jag var skitförkyld faktiskt. Hemma sedan så blev det inte så mycket gjort^^

I går så hade vi verkligen en dag som vi var görlösa på alltså, hahah! Bara latade oss och hade allmänt tråkigt, tänkte testa simons skott hemma men då var det jakt på G, så det var lite jobbigt då kanske. Simon fixade våfflor åt mig och var hur gullig som helst måste jag säga <3 myste endel och var allmänt glada även att vi hade skittråkigt. Simon fick också för sig att han skulle städa sin Andra del av rummet så det blev kanon fint faktiskt. Men ja, sedan blev det film och mys.

I morse så gick vi upp när larmet ringde, det har nog bara hänt 1 gång eller nått, men det var mysigt på något sätt, när frukosten var färdig så lade vi oss i soffan och myste, det var så underbart och då tänkte jag bara "fyfan för att åka hem, jag vill ligga här hela dagen" Åkte till Hultsfred och väntade på bussen i en timme, fyy. Och nu sitter jag hemma, men jag Hatar när jag går ifrån Simon varje måndag, då känner jag hur alla hjärnspöken bara hoppar in i huvudet på mig alltså, jag blir påmind om allas problem och mina egna (mina egna hjärnproblem) Är så evigt trött på ALLAS tjat och gnäll, för fan håll det för er själva ? Baah, iallafall ska jag hålla humöret uppe och tänka på veckan, att det finns lite att pyssla med och att min älskling fyller år på fredag och det ska firas o massa, jag längtar som ett svin redan nu, hihi. Well. Snart jul. Haha. Jaja, duschen lär det bli när som helst funderar på vad som ska bli gjort idag, har inget planerat förutom att jag kanske ska ta mig till att baka, kärleksmums så de blir goda tills fredag :) Iih.

Inga kommentarer: