måndag 21 december 2009

Helgen var jätte bra, och i Ullared var det kanon bra, allt var perfekt och inget dåligt.

Ska inte vara så tråkig och skriva hundra meter text idag så jag nöjer mig med att skriva att jag äntligen införskaffade mig The Sims 3 World Adventures i Ullared för internet priset! -Inte illa. Så det var överbra, och det har spelats i helgen mot älsklings vilja, förlåt! Himla mysigt spel. Har även klätt granen, dock inte så överdrivet bra ^^ haha, men köpte ett par nya skor i söndags med ! Skitsnygga irl. Och idag så gick jag upp skittidigt för att följa med Simon till bussen, sedan dess har jag varit på stan med mamma och handlat julklappar till pappa. Sedan spelat och ändrat Julafton planerna.

Vilket var skitjobbigt med massa tårar och sånt :( men nu har vi en bra lösning på hela grejen iallafall och istället för att fira jul hela dagen med varann så kommer Simon hit på kvällen så har vi fått vara med familjen och tillsammans sedan liksom :) två flugor i en smäll, fast jag vill helst vara hela dagen :/ men det blir knivigt. Jaja. Hoppas på bra dagar tills dess och att den dagen blir bra, vafan nu har jag skrivit en massa iallafall. >.< Kollade på Avatar med ju, den är värd att se!

Tjipp.

Inga kommentarer: