torsdag 10 december 2009

en dag kvar

Woooho det är torsdag idag och peppen är hög som attan nu, har fixat en grej till Simon idag ;) som jag hittade på internet igår men kom på att den inte skulle hinna hem innan jag åkte till honom men jag hade sådant flyt att jag hittade den för SAMMA pris i affären som på internet, så jävla gött alltså. Så jag är glad och har mina små planer måste jag säga. :)

Hela veckan har varit sådär måste jag säga, mått dåligt i huvudet igen, det har kommit tillbaka. :( Vilket gör mig ena sekunden skit arg på mig själv att jag tillåter mig själv att göra såhär. Och igår så åkte jag på kräksjukan, fyfan att vakna vid halv 4 och må så jävla illa och spy 3947ggr. Men nu är jag frisk igen. :) Samtidigt försöker jag tänka på allt bra då hamnar jag på rätt spår igen, well. Ser ni snön jag fixat på min blogg? Visst är det lite tjusigt? Haha.

Just nu väntar jag på att Bea ska komma hem, då ska vi sticka ner till Konsum där jag ska inhandla lite små snacks till i morgon och ett grattis kort till Simon, sedan ska jag överraska med lite öl också så vi kan sitta hos honom och dricka lite smått. Hihi. Sedan är jag pank, haha ! Jaja, det kommer bli hur mysigt som helst i morgon, han fyller år då alltså för er som inte vet. Så jag hoppas han säger sen att jag ska komma dit ikväll :) det skulle vara underbart kul om han sa det, för då tar jag ett senare tåg/buss, hinner ju inte med halv 3 nu tyvärr. Men det väljer han annars åker jag i morgon vid halv 1. Wiiiiiiho. Packa, duscha och slå in presenter har jag att pyssla med idag och packa allt. <3 Ser fram emot morgondagen älskling fy va roligt allt kommer bli !

Älskar dig.

Inga kommentarer: