lördag 26 december 2009

Annandag jul. Idag har jag inte gjort ett skit måste jag erkänna men jag tänkte nu summera dagarna som gått.

På Julafton så vaknade jag vid 8 tiden och började våffla håret och gjorde mig fin, enligt mig då :) och någon timme senare vaknade hela familjen och alla åt frukost samtidigt, det händer bara en gång om året faktiskt. Och då fick alla en morgon present. Det innebar en smyckes påse. Ett halsband med bokstaven S, brosh och ett par örhängen. :) Mycket fina saker faktiskt, senare blev det kortspelande och Trivial Persuit med syskonen i väntan på maten. När det väl var mat så var det gott och mycket trevligt faktiskt, kort därefter Kalle Anka på tv, fast jag var mest nervös för tomte grejen eftersom jag lovade att vara det i år. Var tomte och sedan fick vi alla presenterna. Jag fick : Hamburgar telefon, svart spargris, Othello, gitarr ställ, make cover, tröja, ljushållare, vit plattång, Av familjen då. Senare på kvällen kom älsklingen och då bytte vi julklappar också. Då fick jag en vit tröja från Staydirt <3 och av hand föräldrar fick jag en svart tröja med rosa bandspelare på också från staydirt. <3 Jäääääääääätte fina saker. Tack! Hade mysigt resten av kvällen.

Juldagen blev det att gå upp skapligt tidigt för att hinna äta frukost innan vi skulle till mormor. Och väl där så var det så jävla trist. /: men det var tur att jag hade med mig min älskling tror jag för annars hade jag deppat i hop tror jag fan. Usch. Men jag fick en smörgåsgrill, kökshandukar, uppspändduk och ett kort på Tuva? Mysko. Men det var snällt. :) senare på kvällen hade vi lite tråkigt men vi spelade lite Othello och lånade beas Alfapet. Hehe.

Det har varit helt okej, dock har jag varit på uselt humör alltså. Ångrar det så jävla mycket, jävla pms. varför just nu? Och idag åkte Simon hem till sig för att ha lite space.. hm. Ska vara ensam i detta hus tills Torsdag, då det är nyårsafton. Men då tar jag med datorn och stannar i 6 dagar hos Simon, det ska bli fantastiskt. <3 Tillsdess måste jag försöka hålla mig uppe på topp. Köpa alkohol någon dag och packa lite. Mja.. nog om det.

Vill vara med snutten nu! Åh.

Inga kommentarer: