onsdag 23 december 2009

God Jul

Då var det dagen innan julafton dårå.. Känns jätte lustigt faktiskt, har försökt i nästan en vecka att lyssna på julmusik och slagit in presenter men ingenting får mig att känna julstämning. Men jag tror det kommer ikväll, och sömnlösheten, -Ja jag är lite som ett barn, men hur kul är det inte med massa god mat och fint överallt?

Idag vaknade jag vid 8 tiden tack vare min snälla bror.. Men jag klädde på mig nya tröjan jag inhandlade i Ullared. Mycket skön sådan, gjorde mig iordning och hängde med till ica för att handla mat till idag och lite frukt ungefär. Och städade gjorde jag innan vi tog en fikapaus. Slagit in de allra sista julklapparna från mamma & pappa. Hehe. Och precis nyss fixade jag och Bea degen till Lussekatter <3 det ska bli ett intressant exprement senare ;) efter maten typ. ^^

Jaja, en bra dag so far. Gårdagens kvällskant vill jag inte tänka på, det var inte kul, inte någonstans. Whatever sånt glömmer vi nu. Ikväll efter bakandet ska jag kanske spela lite Sims, när bullarna är klara. Senare vid säkert 7 blir det Tomten är far till alla barnen, glögg, knäck & pepparkakor med la familia. Kanske lussekatter om de går att äta ^^ Hihi.

Saknar min plutt med.
God Jul & Gott nytt år!
<3

Inga kommentarer: