måndag 14 december 2009

Monday

Måndag, och jag är ganska glad eftersom världens bästa pojkvän bestämde sig för att komma hit efter jobbet idag, så sööööööt. <3 Jag tjatade inte så mycket frågade bara en gång och det gick! Så mysigt. Såatte idag så var vi på Black Tattoo och Simon tatuerade sig lite grann och efter det sprang/gick vi till stationen för att hinna med 11 bussen. Dock såg jag en människa jag har lust att skjuta i huvudet. Men sånt är livet.

Väl hemma så snackade jag med Bea & mamma, men vilka diskusioner de har alltså, så onödigt att sitta och gnälla på alla andra och tro att man är perfekt själv. Åååh va det irriterad mig att de är så avundssjuka på ALLT. Så nu pallade jag inte mer så jag sitter på mitt rum och Hör hur mycket skit som snackas. Jaja. Ska nog börja installera Sims 3 nu och FarCry, ska nog spela lite av varje faktiskt. Och ifall Diana har pengar vill jag gärna ha dem så kan jag springa ner till Lekia och köpa exp. Det skulle vara så jävla gött och en plattång eller någon tröja, då skulle jag vara världens gladaste Elapela faktiskt. Men får vara det ändå eftersom jag ska ha bästa här en natt till.

Älskar dig.

Inga kommentarer: