torsdag 17 december 2009

Update på mitt förra inlägg, stress och återigen stress på hög nivå har det varit här emellanåt! Pappa krånglade och tog bort alla baksäten i bilen så vi inte kunde komma iväg till mormor på beräknad tid så det skjöts upp en timme, men iallafall så åkte vi och OMG vilket jävla oväder, snöade som fan och kunde knappt köra bilen :/ så jag var nervös och nu är Ludde hos mormor, det är också lite läskigt faktiskt. Han har aldrig varit borta från oss innan så hoppas dem klarar det nu! Åh. Jaja, fick pengarna och åkte och handlade Big One pizza, min favorit.

Sedan har jag pratat med babylaby lite och halvsov till grinchen, dock vaknade jag i ett jag-hatar-världen-läge men det fixade sig ganska snabbt. Och Simon ville komma på lördag istället för i morgon vilket gjorde lite ont i mig, men jag måste vara en bra flickvän nu. Klart han vill ha det bra och åka pulka och spela en hel ledig dag så ja, låt gå ;) Han kommer ju på lördag. Just det, nämnde nod det i förra inlägget oooups.

Men, pappa gillade inte snön förut så om det snöar inatt och är FÖR mycket snö på vägen så ställs Ullareds resan in >.< det får inte hända, då är min jul nästan förstörd ! :( Iallafall alla saker jag vill handla osv. Hoppas på det bästa !! Märks om jag skriver på facebook inatt vid klockan 3. Buuh, måste sova snart, upp snart igen ungefär fyfan.

Åh baby, saknar dig.
Hatar mitt huvud, men jag vet vad som är rätt.
Och det är Du, och alla andra får mig att må dåligt.
Det är Aldrig ditt fel. <3

Inga kommentarer: