tisdag 29 december 2009

droppen

Jajo febern igår blev bättre och jag tog mig i kragen och spelade två gånger med baby på WoW. Sedan blev jag lvl 20 och kan inte levla mer förens jag köpt spelet >.< så idag kommer det nog bli segt.. Jaja.

Spelat lite Alfapet idag med, och jag blir så irriterad när folk seriöst blir sura på spelet för att de är dåliga på att stava eller att det helt enkelt är svårt. Sånt tar på mig, jag blir arg när jag påpekar saker och de tar det som ett jävla personangrepp? what's up with that liksom? Sedan har man den "hålla med" sidan också som bara går med på allt för att slippa surandet, och då är det mest mig den andra blir sur på. Tack, jag följer regler. Skitsamma.

Jag är trött på att vara hemma nu, verkligen jävligt mycket trött på allt gnäll från samma person, och ingen tacksamhet alls. Jag orkar inte, snart blir det total ignorering och den punkten vill jag hellst spara på. Och när jag blir arg så går jag in på mitt rum och nästan skakar över hur irriterande och negativa alla ska vara.. Och idag ska Simon iväg till Osse så jag har inte han att snacka eller spela med :( jag vill dit, till Simon. Men det är två dagar kvar. <3

Inga kommentarer: