måndag 28 december 2009

wellwell.. Gårdagen bjöd på en totalt görlös dag, och jag höll på att dö i att vara utråkad, helt sjukt men sant faktiskt. men vid 6 tiden fick jag nog så jag tänkte "vafan kan lika gärna testa de där jävla WoW spelet"

Och wipps, så blev jag en av dem. Alltså mitt innersta hat blev till något spännande och inte alls så svårt som jag föreställt mig. Amazig. Och att ha något att pyssla med med Simon liksom, heeelt underbart. Dock blev jag ju sjuk och mådde sådär när jag spelade :/ men spela de gjorde vi i 8 timmar typ. Idag när jag vaknade så var halsen värre än vanligt så det var bara att vänta på Bea och springa ner till stan och köpa halstabletter. Inhandlade även en zip, från Tova. Och lotion, läsk, lime och ett glas till ljushängarna jag fick i julklapp. That's feels good.

Dock kände jag av feber när jag satte foten här hemma, typiskt. >.< faast hellre sjuk nu än på torsdag och när jag är hos Simon känner jag alltså. Mja, att göra idag ? -Spela med Simon allderles strax, och bara ta det lugnt. Har man feber så har man, då får man bli tjock :P heh. Vill till lönneberga med, hjälp mig?

Inga kommentarer: