söndag 13 december 2009

Då var det söndag :/ baah, fredagen gick lite som planerat men ändå förstörde jag den mest av allt, det som inte fick ända typ. Mina planer gick i värk och jag lurades med min älskling att han bara skulle få Fight Club i present, och visst såg han missnöjd ut^^ hahah <3 meningen. Men sedan fick han sin efterlängtade klocka iallafall <3 Och jag fick en superduper nöjd simon efter det. Kalas senare på kvällen som gick bra, dock nästan ingen som kunde komma, så det var synd för honom som faktiskt fyllde år. :/

I lördags gjorde vi inte så mycket, vi slösade halva dagen på att bråka, NEJ inte med varandra utan han och sina föräldrar så vi fick ingen skjuts hem till mig för det så jag fick ringa mina föräldrar istället. Men ja, väl hemma här vid 5 så bestämdes det att dra till Rockbaren bara för att jag kände mig skitdum som inte ville dra på Hotel Ronja på fredagen, men det var väldigt trevligt där iallafall, och idag så mådde vi mindre bra hemma. Men vi gick ändå upp vid 10:oo för att gå ner till stan och fixa armbandet på klockan :) Sedan hem och packa ner allt som skulle med på utställningen.

Som förövrigt sög så jävla hårt, jag kunde lika gärna varit hemma och gosat med min älskling ! Åh vad arg jag är inners inne. >.< Frös som fan och fick ingenting för det överhuvudtaget. Det var mest irriterande. Jaja, dagen är snart slut och det mår jag dåligt över också. Att jag och Simon inte haft det mysigt och pluttigt som vi velat, utan nu är det snart måndag och då åker han ju hem :( Och jag väntar på pengar från Diana och när jag får dem så ska jag köpa Sims 3 exp. Det är en sak som är säker.

WELL.. Babylaby sitter och spelar WoW nu, och jag vill spela Sims men ändå inte, kanske Farcry men ändå inte heller. Jag vill stanna tiden och önska att jag kunde få spela om helgen som den SKULLE varit.

Inga kommentarer: