onsdag 16 december 2009

Wooooooooooow, hann knappt känna att det var onsdag? Fast idag vaknade jag tusen gånger på morgonen och somnade om och vaknade vid klockan 10. Herregud va länge jag sov, och när jag sover så länge medför det att jag knappt kan somna på kvällen >.< wellwell.
Fast jag vaknade upp med en obehags känsla ändå, jag drömde om Simon att han var dum emot mig och ville göra slut, eller något i den stilen och jag minns att jag grät som ett svin. Usch. blä.

Idag har jag inte gjort mycket alls, snackat med mamma och skrivit upp lite nytt på min inköpslista till Ullared då. Och mamma har gjort samma sak typ. Sedan så har jag kollat upp julkalenderns avsnitt jag missat och sådär, lagt in all musik på datorn och även fått ett mindre jobb. ^^ Ska jobba 15-16:e & 19:e Januari i Vimmerby / Västervik. Ganska nice, 2oo:-/timmen typ. Har även hunnit med att tvätta upp min tvätt med, woho. Stackars älskling med som inte fick jobba som Vikarie i morgon och på fredag :/ men ledigt får han iallafall. Och städa folketshus, haha. Love you.

I morgon ska jag till min jobbcoach ;) 8:15 Allaktivitetshuset. YES. not... -.- Sedan vid 12 tiden så kanske farmor tittar in med våra Julklappspengar med, det är niiiiice. Lite mer till Ullared kan man säga. Och förhoppningsvis får Diana pengar i morgon? Jajaja. Saknar babylabys sällskap och kramar och allting men på fredag <3 mums. Och jag ska även till mormor i morgon och lämna ludwig och oliver/lisa. Sedan affären och hem och slappa..

puss

Inga kommentarer: