onsdag 30 december 2009

ah denna dag börjar ju väldigt bra...........not.

I och för sig så vaknade jag upp med ett bra humör, men det måste ha berott på min fantastiska dröm. Ja, ibland kan jag ha sånna med, dock mest sällsynt. Well. Vaknar upp av Luddes skrik eftersom mina efterblivna syskon inte fattar att andra sover vid 8-9 ! Sedan har vi den andra sidan av familjen eller den "större" delen som verkar vara sur på mig 24/7. Seriöst är det mitt fel att posten slarvar och är sen? Alltså NEJ det är verkligen inte mitt fel. wtf liksom. Så hela gårdagen var det mitt fel och sedan var det mitt fel att hon blivit sjuk också. herregud, något jag inte gör fel?

Är så förbannat in i helvetets trött på att jag gör "fel" hela tiden enligt denna människa. Va bättre själv då fffs! Jag försöker ju hjälpa till åtminstone men inte är det bra heller eller? Fuck you then.

Mm, min dag ser ljus ut... not. Ska packa ihopp datorn ikväll och packa resväskan inför morgon dagen <3 Önskar jag kunde åkt idag :( ska följa med till affären också sedan, handla billiga chips. yeh,

Inga kommentarer: