torsdag 21 maj 2009

Vad händer?

Vad händer med min värld? Är jag värd detta?
Jag är trött på folk som har flick/pojkvän som behandlar dem som skit.
Att vara otrogen eller gilla någon annan undertiden är så meningslöst?
Varför göra så mot folk, det finns ju dem som kan ta bättre hand
om eran flick/pojkvän, varför ödsla eran tid på att förstöra för
dem som inte gjort er illa? -Jävligt onödigt.

Jag vet inte vad min kropp säger till mig, men jag är lite
orolig för hur jag tänker.. Jag kan inte säga att jag tar åt mig
eller är som alla andra tjejer, men jag gillar inte vissa saker.
Det gör jag inte, men jag är döds rädd för att säga vad jag vill.
För det kan ge mig en jävla stämpel i pannan för att
"vara som alla andra" -Vem vill det?

Som sagt, jag vet inte vad folk vill med mig, eller vad jag vill dem.
Om någon älskar mig, så älska mig på riktigt då, utan tanke på andra
eller så, släpp allt förflutna och gå vidare, hur svårt ska det vara?

Well. Min dag ser inte så ljus ut, jag är tråkig och jag är nere.
Vad kan göra mig glad idag?
Mormor är hemma nu från sjukhuset, dock inte i sin bästa
sits, hon är fortfarande dålig och läkarna vet inte vad det är.
Kul. kul. kul. fyfan.

Inga kommentarer: