tisdag 5 maj 2009

Tisdag - skolk - Jobb.


En på mig av Victoria Hugosson,

tisdag idag rå, blev inge mer update på helgen.

Orkade inte skriva ner mer igår, men det ska finnas i våra minnen.

Haha, inget som någon annan ska få veta mer av ^^ haha.

Well, denna dag kändes helt hopplös när jag vaknade.

Typ usch vilket väder. regnregnregn, dock är det skit bra
att det regnar.
Fick vara barnvakt till Luddis med.

Och nu när jag kollade in min
Mail så hade jag fått Sommarjobb.
Så himlans jävla asgutt! Ska jobba på Rädda Barnen.
Hålla på med Lekar och ansikts målning och annat pyssel :D
Haha, helt underbart, jobba 4timmar per dag, inte helt fel ;)


Ska på utbildning på Lördag 9-15:3o.
Jaja, då har jag något att syssel sätta mig med den dagen iallafall.

Hoppas det blir kasst väder också ;) moahahaha. OCH inte för att glömma,
moster ringde mig nyss och frågade ifall
jag kunde jobba idag på Frödinge Mejeri. >.<
Och endast lägga bär hela dagen. Så jag tackade ja. Faktiskt.
Liksom det är pengar, men ja.. har ju ledigt och allt.
Men jaja, har ledigt i morgon med,
hoppas Simonen tittar förbi
också, så jag kan pusta ut lite ^^ hihi.
Well, hoppas på en bra dag
för alla andra latmaskar som kan sitta och njuta ikväll ^^
Kommer hem 23:oo. Önska mig lycka till!

Inga kommentarer: