fredag 8 maj 2009

MVGBARN

Jag var duktig idag iallafall, jag gick till skolan även att jag inte
var så himla pepp på det, dock är det ju liksom bara 18 dagar kvar.
Så jag menar lite måste man ju ge, alltså 18 skoldagar kvar.
Vi har ju ganska mycket lovdagar nu. :)

Well, jag trodde det skulle vara varmt idag, så jag tog på mig
leggings och jeans-shorts men det var ju skit kallt och solen
gick i moln när jag gick till stationen ><
kände då att detta är nog fan inte min dag alltså.
Men lite kyla gör la inget. Ganska slapp dag har det varit ändå.
Snackade med Berit lite om hur mitt projektarbete låg till,
och jag blev nästan lite hämpen när vi snackade om rapporten jag skrivit.
Jag la ner typ 30min på den och jag fick MVG på hela skiten. Shit..
Liksom jag hade ett starkt VG innan, men jag skulle få MVG i betyget ;D
så jävla underbart. Så denna lycka ska jag leva länge på i helgen :)
Plus att Simon och jag snart får hem våra Warhammer gubbar
och färgerna nästa vecka :D:D:D Fyfan va kul det kommer bli,
hoppas jag kan komma dit nästa helg och måla då (: miwh.
Och i morgon får jag ingen sovmorgon heller :(
Ska ju till ALV vid 9:oo. SUCK. men det är ett jobb.


Fick fler bilder av Victoria.

Inga kommentarer: