onsdag 6 maj 2009

Jobb - sovmorgon - stäääääda.

Shitpommesfrittes!
Jag sov faktiskt till 10:oo idag :O det har nog aldrig hänt en
ledig dag då man faktiskt får sova, men glad blev jag :)
Jobbade ju igår, omg det var sista gången på det stället !

Störde mig så dant på en kille så jag höll på att krivera. usch!
Han kunde inte göra någonting rätt, det var mest irriterade.
Visst han var också Ny där, men vafan, lite hygglig kan man väl
vara iallafall, sluta ragga på tjejer och jobba istället är ju min
åsikt! Usch.Men ja, jag klarade ju jobbet galant.
Lite små förvirrad ibland dock.

Säker på att någon störde sig på det, men skit samma. Inte så lätt.

När jag kom hem så ringde jag min babe, och vi lirade Cod till kl. 1.
:) och ja. Idag ska jag duscha, och städa & fixa i ordning mitt rum.
Så det blir gjort någon gång liksom. Sen får vi se ifall Simon kommer
eller inte, inget jag tror men det skulle vara trevligt.
Well. Update senare kommer lovar jag.

Inga kommentarer: