fredag 22 maj 2009

Heelt okej.

Gårdagen var pissig från början och slutade nog med ett leende
på läpparna. Dock tänkte ju jag att jag skulle ta det lugnt
efter all den där tältningen, men så blev det att cykla bort till
farmor och klippa gräset, allt för att pappa vägrade och lovade
att Bea's och min skuld (1000:-) skulle försvinna om vi gjorde
detta, vafan inget att tänka på eller hur?

Well, blev lite myspys på vinden i massa timmar med familjen.
Godis ätande och massa kortspel, underbart kul. Älskar sånt.
Och alla var glada faktiskt. denna gång.

Och idag händer nog inte överdrivet mycket skulle jag tro.
Ska nog hänga med mamma ner till stan för att kolla in
en dop present till Tuva. Sen ska jag hem och städa rummet.
Och duscha, sen ska jag bara vänta tills Simon kommer hit :)
Miwhwi.
Hoppas han gör det iallafall. med ett leende på
läpparna....

Inga kommentarer: