måndag 25 maj 2009

Pirrr..

Jahopp nu är det seeent alltså, klockan är ju 10. uschi.
Jag har nog inte gjort ett skit idag, mer än o spela kort
och det jag skrev innan, och nu spelade jag CoD en stund.
Har ca 50 headshoots kvar innan jag är klar. /:

Annars så är det rätt seegt, och pirrigt i magen av någon
lustig anledning. Hihi, det är ju så lite kvar av skolan nu så.
Kanske borde sitta och plocka ut bilder till Micke ?
Mja, annars blir det på fredag kväll, så får han en skiva på
måndag när vi är hemma hos honom, ja, det lär märkas.

Annars så bjuder denna vecka på trevligheter.
Tisdag - Slappa.
Onsdag - Ledigt, åka till Hultan, kolla tattoo, sova hos Simon.
Torsdag - Drar till Stockholm med hela EstetProgramet
Fredag - Åka hem, dra till kusiner.
Lördag - Marknad, fira mors dag, åka till Simon <3

Låter inte helt fel va? ;) nästa vecka som dock är den sista är
det ungefär samma schema, haha. uschi, men jag älskar att
ha veckor planerade :D ändå blir man stressad? :/

Inga kommentarer: