torsdag 7 maj 2009

Trött..


Well, hemma efter en ganska skapligt kort dag i skolan.
Vaknade upp och var helt slut, kunde knappt sova med
tatueringen på armen :( uschi, vaknade så fort jag vände på mig.
Dock var Simon pigg som en lärka och sprang och hämtade
frukt dock blev vi trötta igen och bestämde oss för att ta en
sovmorgon iallafall :) Haha.

Fast vi hade ingen ensamble så vi fixade ind.valet istället på
den tiden, och jag började äntligen med min nya tavla som jag
ska ge bort tänkte jag :) till min Faster.
Den går åt helvete, känns som jag tappat massor med teknik.
Känns inte bra alls. Annars så har det varit okej.
Fick reda på att jag har G i ARL, vilket jag inte trodde.
Så det är ganska nice. Trodde också att min klänning skulle
komma hem idag med icke det heller. :( På måndag skulle den
dyka upp hemma. *hoppashoppas*

Ja, annars så ska jag och Bea baka en tårta till Mamma idag. :)
och ska nog dammsuga och sätta upp mina bilder någon gång.
Och sen spela om Simon vill det, är ju en dag i morgon också.
Kan dock inte gå på Metro men jaja.

Inga kommentarer: